Advies nodig? Vandaag tot 22:00 bereikbaar
Menu
0,00 incl. btw
0
Sluiten

Hoe lang heb ik garantie op een product?

Laatst bijgewerkt op: 1 november 2017

Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt sowieso de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde producten ook een zogenoemde fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de eventuele fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het betreffende product.

Bent u tevreden met dit antwoord?

Gerelateerde vragen

Niet gevonden wat u zocht? Vraag het onze medewerkers

Vraag het onze medewerkers

Live Chat Stel uw vraag aan één van onze medewerkers.
Telefoon Onze klantenservice is te bereiken via het nummer 088 5600 560.
Facebook Bekijk onze facebookpagina, op werkdagen antwoord binnen één dag.
WhatsApp Liever een appje? Voeg ons nummer 06 3034 2880 toe.
E-mail Stuur uw bericht naar klantenservice@warmteservice.nl. Op werkdagen antwoord binnen één dag.
Twitter Stuur ons een Tweet! Antwoord binnen één dag.
Klantenservice
Hallo, kunnen wij u misschien helpen met het vinden van een antwoord op uw vraag?
Producten vergelijken (0)
Hoe kunnen wij u helpen?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 07:00 tot 22:00 en op zaterdag van 08:00 tot 16:00 uur. Of maak gebruik van het contactformulier.
Chat (bezet) Vandaag tot 22:00 bereikbaar.
WhatsApp Liever WhatsApp? Voeg ons nummer 06 3034 2880 toe aan uw contactlijst en stuur ons een berichtje. Vandaag tot 22:00 bereikbaar.
Klantenservice Bel met onze klantenservice 088 5600 560. Vandaag tot 22:00 bereikbaar.
×