Bestellen
Ik weet niet precies welk product ik nodig heb. Wat moet ik doen?
Wij helpen u graag! Onze deskundige medewerkers staan (bijna) altijd voor u klaar. U kunt uw vraag stellen via de chat, WhatsApp (06-30 34 28 80) of telefonisch via 088- 56 00 560, op werkdagen bereikbaar van 07:00-22:00 uur en op zaterdag van 08:00-16:00 uur. Uiteraard bent u ook van harte welkom in één van onze 54 vestigingen.
Kan ik als particulier ook bestellen bij Warmteservice?
Ja, natuurlijk! Wij helpen u graag bij uw bestelling. Kom langs in één van onze vestigingen of chat met een medewerker via www.warmteservice.nl. Zoekt u ook een installateur? Dan verwijzen wij u graag naar ons online klusplatform Kluscontact.nl.
Waar is voor mij de dichtstbijzijnde vestiging?
U vindt uw dichtstbijzijnde vestiging op warmteservice.nl/vestigingen.
Hoeveel kost het om mijn bestelling te laten bezorgen?
Warmteservice hanteert de volgende bezorgkosten: Indien alle artikelen per pakketdienst verstuurd kunnen worden, dan rekenen wij vanaf € 50,- geen bezorgkosten. Voor orders onder de € 50,- rekenen wij € 4,95. Zware en grote artikelen kunnen wij niet per pakketdienst versturen. Voor deze orders verzorgen wij zelf het transport. Orders boven de € 200,- bezorgen wij gratis. Voor orders onder de € 200,- brengen wij dan € 24,95 in rekening. Als u artikelen in uw winkelwagen zet, dan ziet u automatisch welk tarief van toepassing is. Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Voor veel artikelen geldt voor 23.00 uur besteld = morgen in huis. Er zijn ook producten met een langere levertijd, dit wordt aangegeven op de website of vermeld door de vestiging. De levertijd van uw product wordt vermeld op de productdetailpagina. Toch nog vragen over de bestelling? Bel dan voor ons distributiecentrum naar 088-5600588 of stuur een e-mail naar pakket@warmteservice.nl. Heeft u uw bestelling bij een vestiging besteld? Neem dan contact op met de desbetreffende vestiging.
Wat moet ik doen als ik niet thuis ben als mijn pakket bezorgd wordt?
Geen probleem. Dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd en wordt er in uw brievenbus een briefje achtergelaten met informatie. Wanneer ook de buren niet aanwezig zijn, komt de bezorger de volgende dag nogmaals uw pakket aanbieden. Als de bestelling bij een tweede afleverpoging wederom niet kan worden afgegeven, wordt het meegenomen en wordt een briefje in uw brievenbus achtergelaten met een niet-thuiscode. Daarmee kunt u dezelfde dag vóór 22.00 uur op de website van PostNL een nieuw bezorgmoment kiezen, uw bezorgadres aanpassen of uw pakket laten bezorgen bij een PostNL servicepunt.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, in het bestelproces kunt u kiezen voor een ander bezorgadres.
Moet ik extra betalen als iets wordt nageleverd?
Wij streven ernaar de bestelling in 1 keer uit te leveren. Lukt dit niet, dan zullen de eventuele kosten in overleg worden doorberekend.
Heb ik inzage in mijn persoonsgegevens?
U heeft op ieder moment recht op inzage van uw persoonsgegevens als die bij ons bekend zijn. Daarnaast heeft u het recht op om deze te corrigeren of te verwijderen. Nadat u bent ingelogd, kunt u via "Mijn account" uw gegevens wijzigen.